Pace şi Lumină, Iertare şi Iubire!

„Iisus doreşte de la toţi credincioşii lumii o linişte de adâncime: liniştea credinţei în Dumnezeu. Aceasta ar da de înţeles că în jurul unui om liniştit (din cauza rădăcinilor lui în cer) se face linişte pe pământ.”„Convertirea talentelor este un mare talent. Înzestrările lui Dumnezeu nu sunt date ca simple ornamente de care să ne bucurăm numai noi.” „Iertând, ştergi ce ierţi. Ce ierţi la altul, ţie ţi se şterge. Judecata aceasta te scoate de sub judecată.” Părintele Arsenie Boca


marți, 27 martie 2012

ACTIVAREA CORPULUI DE LUMINĂ


ACTIVAREA CORPULUI DE LUMINĂ
EU SUNT conştient de Corpul meu de Lumină.
EU SUNT Corpul meu de Lumină, chiar ACUM.
EU SUNT deschis frecvenţei Corpului meu de Lumină.
EU SUNT Energie Divină, EU SUNT Lumină Divină.
EU SUNT deschis frecvenţei Sinelui meu Divin.
EU SUNT prezenţa Dumnezeului  – ”EU SUNT CEL CE SUNT”.
EU SUNT Dumnezeul  – ”EU SUNT”.
EU SUNT Corpul meu de Lumină,
 Unul, în toate aspectele lui – Albastru, Violet, Alb şi Auriu.
EU SUNT Corpul meu de Lumină, chiar ACUM.
 Activez în mine acum cele 20 de chakre ale Corpului de Lumină.
EU SUNT Iubire şi acceptare totală.
EU SUNT deschis către Sinele meu nelimitat.
EU SUNT Esenţa Divină a Adevăratei Esenţe.
Trăiesc în propria mea fiinţă o stare de bine şi de Armonie.
Trăiesc în propria mea fiinţă o stare de Pace.
SUNT în acord cu Sinele meu Divin.
 Accept nivelul vibraţional al Corpului meu de Lumină. 
 Acesta purifică toate corpurile mele subtile.
EU SUNT Corpul meu de Lumină – EU SUNT Sinele meu nelimitat.
EU SUNT Corpul meu de Lumină – EU SUNT Sinele meu nelimitat.
EU SUNT Corpul meu de Lumină – EU SUNT Sinele meu nelimitat. 
EU SUNT Corpul meu de Lumină – ADEVĂRAT! ADEVĂRAT! ADEVĂRAT!
Sursa: http://daniilgaucan.wordpress.com
Recunoştinţă vie, Doamne, Tată Ceresc, pentru Tot Ceea Ce Este!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu