Pace şi Lumină, Iertare şi Iubire!

„Iisus doreşte de la toţi credincioşii lumii o linişte de adâncime: liniştea credinţei în Dumnezeu. Aceasta ar da de înţeles că în jurul unui om liniştit (din cauza rădăcinilor lui în cer) se face linişte pe pământ.”„Convertirea talentelor este un mare talent. Înzestrările lui Dumnezeu nu sunt date ca simple ornamente de care să ne bucurăm numai noi.” „Iertând, ştergi ce ierţi. Ce ierţi la altul, ţie ţi se şterge. Judecata aceasta te scoate de sub judecată.” Părintele Arsenie Boca


vineri, 20 ianuarie 2012

2012 - DINAMICI ENERGETICE


 Dinamici energetice în 2012

Începând cu ultimele zile ale anului trecut, am simţit schimbări destul de puternice în dinamica energetică a pământului. La început am crezut că sunt efectele intrării în centura de energie înalt vibraţională (aşa-zisa centură fotonică), însă am observat că nu aveau un caracter specific, adică nu aveau tiparul cunoscut, şi nici o anume constanţă. Ba, dimpotrivă, îmi părea că sunt creşteri şi descreşteri ale intensităţii acestor energii, cu precădere în anumite intervale.

Zilele trecute, în timp ce căutam răspunsuri cu privire la aceste oscilaţii energetice, am simţit foarte puternic prezenţa entităţii Ral (coordonatorul activităţilor din zona anahatei planetare – matricea carpatică). Mi-am dat seama că are răspunsuri la aceste întrebări. Am intrat destul de repede în conexiune cu el.
 
Eu: Zilele acestea am simţit destul de puternic o rearanjare a energiilor din matricea carpatică. Ce poţi să-mi spui despre asta?
Ral: Este vorba de activarea şi calibrarea unui grilaj energetic generat de cele patru module de lumină şi principalii centri energetici ai matricei carpatice.
Eu: Din câte mi s-a transmis, în România sunt patru astfel de module. Totuşi, am simţit că schimbarea este şi la nivel global. Sau poate numai mi s-a părut…
Ral: Ai perceput corect. Nu numai în zona românească s-a format această reţea, ci şi în alte părţi ale lumii. Ele formează o structură energetică globală. Însă, în câteva centre, printre care şi în zona matricei carpatice, s-au creat “pânze” energetice mai puternice.
(Notă: Aceste module de lumină sunt un fel de staţii de emisie-recepţie, amplasate în diferite zone ale lumii de către Confederaţia Marelui Soare Central – o confederaţie a celor mai vechi civilizaţii, aflată în miezul de stele al Galaxiei Calea Lactee. În ţara noastră sunt patru astfel de module, câte una pentru centrele Retezat, Bucegi, Ceahlău, Rarău).
Eu: Ce înseamnă pentru noi această activare?
Ral: Este ca o mână de ajutor întinsă pentru civilizaţia voastră. Vă poate ajuta din toate punctele de vedere. Acum ai simţit doar un prim efect.
Eu: Vor mai fi şi alte activări?
Ral: Vor fi în total şase creşteri ale câmpului energetic. Acest lucru înseamnă că până la începutul anului viitor vibraţia va creşte de 2,5-3 ori.
Eu: Cam mult pentru un singur an. Asta înseamnă că suntem puşi la “foc mare”.
Ral: Oarecum. Se va forma un câmp energetic care va avea un rol de catalizator. Acest câmp poate afecta pe toată lumea, nu doar pe cei prinşi în procesul de evoluţie spirituală.
Eu: Nu ştiu ce să zic. La cum se prezintă situaţia social-economică a ţării noastre… nu cred că e un semn bun. Se vor amplifica procesele de purificare care, de obicei, înseamnă durere. O bună parte a populaţiei este prinsă în negativitate. Un asemenea câmp energetic poate determina probleme foarte mari. În linii mari este de bine, căci se vor elibera energii vechi, negative, dar din punct de vedere uman şi social… Nu se putea amâna această activare?
Ral: Acest câmp este cu totul diferit faţă de câmpurile electro-magnetice, sau de cele lunare, solare, vital-telurice, ori elementale. Dacă s-ar fi făcut o creştere doar pe aceste frecvenţe atunci purificarea ar fi presupus multă durere. Dar nu este cazul acum. Acest câmp este în aşa fel ajustat încât să vă ajute într-un mod optim. Este un câmp cu triplu rol. Un prim rol va fi acela de a vă amplifica energia internă pe segmentul mental şi emoţional, scoţând la suprafaţă aspectele contrare evoluţiei spirituale; un alt rol va fi acela de a determina o defazare temporală, adică veţi avea semnale clare despre ceea ce urmează să se întâmple cu voi înşivă în perioada următoare.
Eu: Ca o premoniţie?
Ral: Se poate spune şi aşa. Veţi dispune de o formă de predicţie personală.
Eu: Al treilea rol?
Ral: Al treilea rol este de analgezic psihic.
Eu: Vrei să spui că va fi o purificare mai rapidă, dar că nu va durea? E greu de crezut!
Ral: Se poate, dar va trebui să vă folosiţi mai mult corpul mental şi spiritual. Aşa cum am spus, unul dintre roluri va fi să defazeze schimbarea. O veţi percepe în mental înainte de a se petrece. Vă veţi forma o zonă tampon în planul mental, şi acolo vor avea loc purificările. La nivel psihic veţi simţi doar o uşoară stare de moleşeală. Aveţi totuşi nevoie de câteva minute de meditaţie dimineaţa şi de alte câteva seara.
Eu: Ar fi ideal să fie aşa. Purificare fără durere! Totuşi, cum vor fi învăţate lecţiile? Eu ştiu că atunci când nu sunt înţelese lecţiile planetei, sau când ne abatem de la misiunea personală – propriile noastre programe evolutive, Legile Universale intervin din ce în ce mai dur, iar atunci durerea face parte din procesul de evoluţie spirituală. Realitatea a demonstrat-o!
Ral: Aşa se întâmplă când deviaţi de la misune. Tehnic vorbind, sunt menţinute blocajele emoţionale şi mentale.
Eu: Bun. Spui că acest câmp are şi rol de analgezic. Şi dacă nu sunt învăţate acele lecţii? Durerea este un instrument prin care se revine la respectarea Legilor Universale – cel mai dur şi mai neplăcut desigur, dar ajută pentru a ne dezvolta un bun sistem „senzorial” şi a determina acţiuni corective. Va fi ca o învârtire în cerc. Nu ar putea apărea riscul de dependenţă faţă de acest câmp energetic?
Ral: Tocmai de aceea ţi-am spus că va trebui să compensaţi pe planul mental şi spiritual. Va fi un experiment.
Eu: E ceva nou. Nu ştiu să se mai fi făcut aşa ceva în trecut.
Ral: Atlanţii foloseau astfel de tehnologii energetice.
Eu: Dar tehnologia respectivă era rodul efortului acelei civilizaţii, nu era vorba de o intervenţie directă a unor civilizaţii din afara planetei.
Ral: După cum ţi-am spus, este un experiment la limita legilor universale în ceea ce priveşte implicarea în sistemele evolutive închise, cum este cazul civilizaţiei umane de pe Geea.
Eu: Unii vor evolua mai rapid, dar alţii riscă să bată pasul pe loc. Dacă te purifici fără să înveţi lecţia „cum să nu te mai intoxici”, vei repeta greşelile.
Ral: E mult mai bine aşa decât să persiste sau chiar să se amplifice durerea. Dar este nevoie de participarea voastră directă. Noi vă dăm o mână de ajutor, dar trebuie ca voi să săriţi pentru a o apuca. Nu putem interveni direct în mersul evoluţiei voastre.
Eu: Ce vrei să spui?
Ral: Persoanele mai evoluate pot accesa acest câmp fără un ajutor prea mare. Însă persoanele prinse cu totul în aspectele materiale ale vieţii au nevoie de un ajutor suplimentar.
Eu: Ce anume trebuie făcut?
Ral: Câmpul energetic generat de modulele de lumină are o frecvenţă de vibraţie mai ridicată decât câmpul mediu al populaţiei. Pentru ca şi cei care sunt prinşi în vibraţiile joase să poată face o joncţiune cu acest câmp, şi a-i ajuta, este nevoie de un alt câmp energetic, care să fie generat de un grup cu vibraţii mai înalte. În acest fel, se poate face o bună joncţiune între cele două câmpuri, şi toţi vor avea de câştigat.
Eu: De ce trebuie făcut astfel? De ce nu s-a ajustat câmpul generat de modulele de lumină?
Ral: Îţi repet: noi v-am întins o mână de ajutor… nu putem face în locul vostru, nu avem voie. S-ar crea o foarte periculoasă conexiune karmică. Chiar şi aşa, generarea acestui câmp presupune un risc asumat de către Confederaţia Galactică. Dacă se va constata că veţi profita de surplusul energetic generat de acest câmp pentru a vă satisface poftele egotice, atunci va fi dezactivat şi veţi fi nevoiţi să vă descurcaţi cu energetica naturală. Atunci veţi avea parte de mai multă durere pentru că sunteţi prea dependenţi de dualitate şi negativitate.
Eu: Spui deci că o masă critică trebuie să formeze un câmp energetic care să fie compatibil cu acest câmp special. Întrebarea mea este: ce putem face? Cum vom genera acest câmp?
Ral: Întâi aveţi nevoie de câteva instrucţiuni pentru ca cei care sunt implicaţi în procesul de evoluţie spirituală să fie bine pregătiţi pentru acest rol. Momentul propice pentru a face joncţiunea dintre câmpuri este în perioada începutului solstiţiului de vară (21 Iunie) sau la începutul echinocţiului de toamnă (23 Septembrie). Până atunci este necesar ca acei oameni care vor genera câmpul energetic să fie cât de cât pregătiţi.
Eu: Aştept instrucţiunile. Spuneai că avem nevoie de câteva minute dimineaţa şi alte câteva seara.
Ral: Cel puţin. S-ar putea ca unii să aibe nevoie de până la 30 de minute. Va fi un mic efort din partea voastră, dar merită cu siguranţă acest efort. Nu doar voi veţi câştiga, ci şi apropiaţii voştri, în special persoanele care par a fi fără scăpare, adică prinse cu totul în păienjenişul dualităţii din spaţiul 3D.
În principal, este vorba de trei procese: primul este pentru amplificarea purificării, al doilea proces va avea în vedere echilibrarea şi calibrarea energetică, emoţională şi mentală, iar al treilea proces va avea în vedere generarea câmpului.
Eu: Să luăm primul proces. Cum vom realiza amplificarea purificării? Spui că va fi mai puţin dureros.
Ral: Va fi mult mai puţin dureros decât dacă s-ar realiza în condiţii normale. Veţi folosi exerciţii-meditaţii, atât pentru purificarea conştientului cât şi pentru purificarea inconştientului. Va fi o perioadă de pregătire de circa 12 săptămâni. Va fi nevoie să faceţi trei tipuri de exerciţii-meditaţii pentru purificarea conştientului şi trei pentru purificarea inconştientului. Fiecare exerciţiu-meditaţie se va face timp de patru săptămâni.
Eu: Deci, vor fi trei tipuri de meditaţii, fiecare făcut pe durata a patru săptămâni, care se vor practica dimineaţa. Acestea au rolul de-a face ordine pe zona conştientului. Seara se vor face alte trei tipuri de meditaţii, cu rol de purificare pe zona inconştientului. Nu ar trebui să fie nici o problemă. Care ar fi prima meditaţie, cea de dimineaţă, pentru purificarea conştientului?
Ral: Înainte de a începe perioada de meditaţie ar fi indicat să vă faceţi o mică „hartă” a corpului psiho-mental reactiv. Trebuie să ştiţi bine cu cine aveţi de-a face.
Eu: Te referi la „partea întunecată” din noi?
Ral: Exact la asta mă refer. Corpul psiho-mental reactiv este destul de complex şi s-a format pe parcusul multor ani.
Eu: Din câte mi s-a transmis în trecut, acest corp psiho-mental reactiv are o structură scheletală formată din două axe: trecut-viitor şi atracţie-respingere.
Ral: În linii mari aşa este, dar el este format din mai multe straturi. Trebuie să ţineţi cont de toate.
Sursa: http://remerra.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu