Pace şi Lumină, Iertare şi Iubire!

„Iisus doreşte de la toţi credincioşii lumii o linişte de adâncime: liniştea credinţei în Dumnezeu. Aceasta ar da de înţeles că în jurul unui om liniştit (din cauza rădăcinilor lui în cer) se face linişte pe pământ.”„Convertirea talentelor este un mare talent. Înzestrările lui Dumnezeu nu sunt date ca simple ornamente de care să ne bucurăm numai noi.” „Iertând, ştergi ce ierţi. Ce ierţi la altul, ţie ţi se şterge. Judecata aceasta te scoate de sub judecată.” Părintele Arsenie Boca


sâmbătă, 18 februarie 2012

RUGĂCIUNE PENTRU NEAMUL ROMÂNESC






Suflete dragi,
Am primit pe mail această rugăminte izvorâtă din suflet de român, apoi am simțit să chem la rugăciune pe cât mai mulți dintre noi. Astfel, am redactat textul întocmai cum l-am primit.
Să fim uniți în cuget și-n simțiri, căci Sfântul Părinte Arsenie Boca ne este alături și Maica Domnului ne veghează!
Dumnezeu să ne binecuvânteze!
Amin


Dragi români,
Trăim vremuri grele, românii sunt supuși iarăși la grea încercare pentru a ni se trezi credința, căci Domnul pe cine iubește mult încearcă.
Pentru a restabili starea de armonie și pace în țară, e necesar ca mai întâi să fim uniți în rugăciune.
Începând de Vineri 17.02.2012, în fiecare seară la ora 22:00, timp de 5 min --  până în Vinerea Mare (13.04.2012),
cât mai mulți români se vor uni într-o rugăciune pentru
iertarea păcatelor acestui neam de acum și de altă-dată,
astfel ca tăria rugăciunii la unison să producă efectele rugăciunii Sfinților,
care întotdeauna au avut credința bobului de muștar...
Dacă vom reuși aceasta, topirea zăpezii va afecta cât mai puțin zonele înzăpezite, iar agresiunile asupra acestui popor vor fi zero.

Rugăm din suflet a se trimite cât mai departe acest e-mail.
Este scris în Biblie: 1Ioan 5:14-15.
Îndrăzneala, pe care o avem la El, este că, dacă cerem ceva după voia Lui, ne ascultă. Şi dacă ştim că ne ascultă, orice I-am cere, ştim că suntem stăpâni pe lucrurile pe care I le-am cerut.
El le-a spus: “Până acum n-ați cerut nimic în Numele Meu.” Ioan 16:24.

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu